Rejestry, ewidencje, archiwa

Zespół Organizacyjno-Administracyjny
1. Ewidencja obecności.
2. Rejestr wyjść służbowych i prywatnych.
3. Rejestr wyjść służbowych i prywatnych koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej.
4. Rejestr umów.
5. Rejestr skarg i wniosków.
6. Książki kontroli.
7. Rejestr kontroli zewnętrznych.
8. Rejestr upoważnień Dyrektora.
9. Rejestr zarządzeń Dyrektora.
10. Rejestr uchwał Rady Powiatu.
11. Rejestr uchwał Zarządu Powiatu.
12. Rejestr zarządzeń Starosty.
13. Rejestr upoważnień Starosty.
14. Składnica akt Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.

Zespół Pomocy Instytucjonalnej
1. Rejestr dzieci skierowanych do Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej nr 1 i nr 2 w Sławnie.
2. Rejestr dzieci skierowanych do Domu Dziecka nr 1 i nr 2 w Darłowie.
3. Rejestr cudzoziemców, którym udzielono pomocy.
4. Rejestr osób stosujących przemoc domową, którzy uczestniczyli bądź ukończyli program korekcyjno-edukacyjny lub psychologiczno-terapeutyczny.
5. Rejestr szkoleń pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sławnie.
6. Rejestr szkoleń, spotkań z kierownikami i pracownikami ośrodków pomocy społecznej.

Zespół Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych
1. Rejestr wniosków  o dofinansowanie ze środków PFRON uczestnictwa osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w turnusach rehabilitacyjnych.
2. Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych.
3. Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze.
4. Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych.
5. Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON sprzętu rehabilitacyjnego dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej.
6. Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach realizacji programu "Aktywny samorząd".
7. Rejestr uczestników projektów „Opieka wytchnieniowa”, „Asystent osoby niepełnosprawnej”, „Samodzielność, aktywność, mobilność”.

Zespół Rodzinnej Opieki Zastępczej
1. Rejestr rodzin zastępczych.
2. Rejestr usamodzielnianych wychowanków.
3. Rejestr rodziców biologicznych dzieci umieszczonych w spokrewnionych rodzinach zastępczych.
4. Rejestr kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej.

Zespół Finansowo-Księgowy
1. Ewidencja wyposażenia.
2. Ewidencja środków trwałych.
3. Ewidencja wynagrodzeń, ubezpieczonych.

ZOA.EFS
1. Rejestry uczestników projektów zewnętrznych.
2. Ewidencja czasu pracy.
3. Ewidencja zamówień publicznych.
4. Ewidencja pracowników.

Wytworzył:
Udostępnił:
Piotr Oleksiak
(2014-02-21 13:53:10)
Ostatnio zmodyfikował:
Piotr Oleksiak
(2024-04-05 09:00:54)